Wednesday, September 17, 2008 at 1:58 PM |  
Aduhaiiiiii Apa Nakk Jadiiiiiiii
Ni ada lagi kejutan dari PKR ketua mereka mula berdolak dalih itulah sifat Anwar banyak kejutan kan dah kata kan dia masih ada banyak lagi kejutan takpee teruskan dengan kejutan-kejutan yang tak menjadi.
Kali ini pembangkang cakap mereka ada senarai nama wakil rakyat yang lompat parti, tapi taknak dedahkan apa muslihat mereka ni, ini yang dikatakan publisiti murahan dikalangan pembangkang, pembohongan dari ketua hingga ke anak-anak buah turut meneruskan agenda mitos semata-mata pihak PR.
Pagi tadi terpampang di surat khabar Inggeris Sarawak gambar penyokong-penyokong PKR yang mana turut disertai ketua-ketua mereka meraikan Hari Penubuhan Malaysia iaitu semalam, dikalangan mereka tu tahukah apa itu Hari Penubuhan Malaysia? kalau setakat nak bagi ramai baik duduk rumah saja, apa yang menyedihkan ada dikalangan pemimpin PKR yang hadir dilihat menyanyi... ke apa ke.... masa tu sambil merujuk teks takkan nanyi Lagu Negaraku dan Ibu Pertiwiku tak reti sambil memegang bendera parti tak ke pelik rupanya......... ini nak bercakap tentang Penubuhan Malaysia mereka sebenarnya ni tak ada kerja yang lebih berfaedah dilakukan, masih dengan tabiaat di tepi-tepi jalan meraih simpati dan publisiti murahan itulah cara mereka yang ada dalam tempoh terdekat ni.

Parti seperti inikah yang kita harapkan untuk memimpin kita di Sarawak, takala pemimpin-pemimpin BN kita sibuk dengan masalah rakyat dan memikirkan agenda pembangunan luar bandar, mereka (pembangkang) membuang masa dengan aktiviti meracun fikiran rakyat dengan ideologi luas tapi sempit di mata masyarakat umum dengan memburuk-burukkan kerajaan yang selama ini banyak membantu masyarakat dalam usaha membangunkan negeri Sarawak dan Malaysia amnya.
KONONNYA kalau PR memegang tampuk kepimpinan negara Hari Malaysia akan diumumkan sebagai cuti sudah-sudahlah dengan cerita karut tu, masalah 5 negeri yang dibawah jagaan mereka (PR) sekarang entah kemana hala tuju sekarang mereka nak cakap pasal sebuah negara?????????
FIKIR LAH....
teruskan menyokong BN untuk kesejahteraan bersama
Posted by tajau singa raja

1 comments:

Zaidil Ripin said...

Bro..
Itu dinamakan cakap tak serupa bikin.
PKR atau PR bermaksud Pembohong Rakyat... hari-hari maun bohong... Sudah Lah PKR...

September 18, 2008 at 9:14 AM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger templates