Friday, September 19, 2008 at 2:28 PM |  

TOLAK ORANG LUAR
Pertahankan Negara..............
Selepas menonton siaran ARWANI tergerak dihati untuk menulis petang ni..
BOLEH tahan juga Malaysia, kebelakangan ni menjadi bualan hangat masyarakat dan pemimpin luar negara...tapi yang tak syoknya ni golongan tertentu (pengkhianat politik) membawa masuk orang luar untuk hadir di sidang media untuk memburukkan negara sendiri.
Perkara yang tidak masuk akal langsung..membawa orang luar untuk bercakap perihal negara Malaysia yang kononnya tidak mengamalkan prinsip Demokrasi (GUS DUR).
Jika kita renung seketika secara mendalam GUSDUR memerintah tidak sampai satu penggal sudah digulingkan oleh rakyat, pemimpin seperti itukah yang kita percaya yang membawa ideologi-ideologi kegagalan dan disebarkan di Malaysia sungguh menyedihkan kepada penyokong parti pembangkang mereka nampak masih buta untuk membezakan yang mana satu kaca dan yang mana satu permata.
Dibandingkan dengan negara lain di dunia kita di Malaysia cukup bertuah dengan keadaan persekitaran yang harmoni walau dihuni puluhan bangsa inilah aset penting kita hingga kini.
Perkara ini memang ditekankan oleh semua pemimpin negara kita sejak dulu lagi dan dikekalkan hingga sekarang.
Resepi ini yang sudah diadun sekian lama dan tidak perlu orang dari luar untuk menambah perisa mahupun mengadun segala bahan yang diperlukan. Kita bangsa malaysia sudah ada kepakaran dan kemahiran untuk mengekalkan citarasa yang disukai oleh masyarakat kita.

Oleh itu tak kira orang luar dari mana sekalipun jangan campur perihal negara MALAYSIA negaraku TERCINTA.
Posted by tajau singa raja

0 comments:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger templates