Monday, October 20, 2008 at 2:24 PM |  

JOHOR BAHRU 19 Okt. - Semua pemimpin dan ahli dalam parti komponen Barisan Nasional (BN) diingatkan supaya tidak membincangkan sebarang perkara yang termaktub dalam Perlembagaan negara secara terbuka demi menjaga kestabilan kaum.

Menteri Dalam Negeri, Syed Hamid Albar berkata, isu Perlembagaan termasuk kontrak sosial yang sering dibangkitkan sejak akhir-akhir ini dikhuatiri akan membawa polemik besar sehingga menimbulkan kegelisahan rakyat.

Oleh HAMDAN TAWADI, Utusan Malaysia 20 Okt 2008

Ramai ahli-ahli politik terutamanya pihak pembangkang cuba mengapi-apikan isu perkauman, ini kerana mereka sudah habis modal dalam berpolitik, untuk mempastikan mereka diberi perhatian oleh penyokong masing-masing mereka sedaya upaya menyuarakan pendapat tanpa mengira kesan negatif kepada persekitaran masyarakat, ada yang cuba mempersoalkan kontrak sosial wahal mereka tak tahu menahu mengenai perkara sebenar atau sejarah. Masyarakat malaysia yang sudah maju dan boleh berfikir jangan mudah terpengaruh dengan sebarang penyataan yang menjurus kepada situasi menghasut.
Pertahankan keamanan negara kekalkan keharmonian yang ada dan sama-sama kita sangkal perbuatan yang menjurus kepada kehancuran perpaduan kaum yang kita nikmati sekarang.
Parti komponen BN bersatulah demi menguatkan kerajaan Malaysia negara kita.
Posted by tajau singa raja

0 comments:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger templates