Tuesday, October 28, 2008 at 9:05 AM |  
Isu buli yang dibangkitkan oleh Ketua Perhubungan PRS Baleh Baginda Minda, adalah tidak wajar sama sekali. Dengan membangkitkan isu tersebut di Malaysiakini dilihat sebagai keputusan yang kurang bijak. Kesepakatan komponen BN Sarawak yang dianggotai PBB, SUPP, SPDP dan PRS sendiri sangat kuat dan sebarang kemuskilan akan diselesaikan secara bersama.
Penjelasan yang dibuat oleh Presiden Parti PRS Dato Seri James Masing menyatakan isu yang dibangkitkan oleh Baginda bukan penyataan dari beliau mahupun parti PRS dan beliau tidak tahu menahu mengenai perkara tersebut kecuali setelah dimaklumkan oleh pihak Borneo Post. Menurut beliau lagi pihak Parti akan melakukan siasatan secepat mungkin.
Jangan hanya siasatan, tindakan tegas harus diberikan kepada individu yang berlagak hero seperti ini, kerana ia boleh merosakkan perpaduan parti komponen BN. Adalah baik jangan bercakap jika tidak faham jangan berlagak pandai sekiranya kita kurang pengetahuan.
Posted by tajau singa raja

0 comments:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger templates