Monday, October 20, 2008 at 8:24 AM |  
Negara Malaysia memang tidak dinafikan banyak melahirkan golongan cerdik pandai, yang turut menyumbang kepada pembangunan yang kita kecapi hingga kini. Apa yang menyedihkan semenjak kebelakangan ini ada pihak-pihak yang cuba masuk campur ke dalam perihal pentadbiran negara dan parti dengan mengemukakan kritikan yang tidak pandai habis dan kita tidak tahu sampai bila perbuatan ini dihentikan.
Kritikan jikalau membina adalah diterima tetapi kritikan menjurus kepada peribadi individu tertentu, seakan-akan menguji tahap kesabaran seseorang. Golongan seperti ini berangapan seolah-olah merekalah yang terbaik dan tiada tandingan, terlintas di fikiran adakah mereka ini dilahirkan hanya untuk mengutuk orang tanpa berfikir impak dan kesan yang akan mendatang. Ataupun mereka sudah tidak kisah kerana faktor usia biarlah generasi baru merasa akan kesannya. Pihak seperti ini yang terlampau mengagungkan diri sendiri tanpa memberi peluang dan ruang kepada pihak lain kalau dibiarkan akan memberi kesan yang menjurus kepada kemusnahan sistem pentadbiran negara.

Posted by tajau singa raja

0 comments:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger templates