Wednesday, November 19, 2008 at 10:59 AM |  
Kenyataan Anwar Sarawak merupakan kunci kejayaan PKR, merupakan omong kosong sama seperti cita-cita dan hasrat untuk menjadi PM pada 16 Sept yang lepas bak kata masyaarakat Iban JAKO NGAPA.
Kemasukan beberapa individu seperti Jimmy Donald Lim, Beginda Minda dan Gabriel Adit dan beberapa rakan mereka yang lain memang sudah dijangka dari awal oleh semua pihak cuma menunggu masa sahaja.
Berdasarkan hala tuju politik mereka yang semakin pudar ditambah dengan penolakkan masyarakat terhadap mereka mendorong mereka untuk menyertai PKR semata-mata untuk kepentingan diri masing-masing.
Oleh yang demikian, masyarakat DAYAK jangan mudah terpedaya dengan gula-gula tepi jalan pihak ini. kekalkan kayuhan kita kepada perahu asal, kukuh dan menjamin masa depan kita perahu yang menggunakan plat NO. 1 BARISAN NASIONAL.
Posted by tajau singa raja

0 comments:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger templates