Monday, January 12, 2009 at 10:03 AM |  
Penyataan KM Pehin Sri Abdul Taib Mahmud penyatuan SPDP dan PRS memerlukan tempoh masa yang panjang adalah tepat sama sekali. Untuk jangkan masa panjang penyatuan ini dilihat sangat relevan untuk masyarakat dayak dalam usaha kerajaan menjana agenda pembangunan kepada semua lapisan masyarakat di Sarawak amnya.
Umum tahu penggabungan kedua-dua parti tersebut memerlukan banyak masa dan banyak perkara perlu dibincangkan mahupun dipersetujui oleh pemimpin kedua-dua parti untuk mengelakkan sebarang konflik dikemudian hari.
Oleh yang demikian kedua-dua orang kuat parti SPDP mahupun PRS harus dari sekarang bersedia dengan isu penggabungan tersebut. Walaubagaimana pun, penggabungan haruslah timbul dari keikhlasan hati semua pemimpin kedua-dua parti untuk keteguhan berterusan parti untuk jangka masa panjang dan untuk pembangunan beterusan masyarakat.
Posted by tajau singa raja

0 comments:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger templates