Friday, February 13, 2009 at 7:03 AM |  
KUCHING: Empat parti komponen Barisan Nasional (BN) di Sarawak menyambut baik pakej bantuan yang akan diberikan Kerajaan Persekutuan bagi membantu penduduk negeri ini yang terjejas teruk akibat banjir baru-baru ini. 

Timbalan Presiden Parti Pesaka Bumiputera Bersatu (PBB), Datuk Amar Abang Johari Tun Openg, berterimakasih di atas keprihatinan Kerajaan Pusat seperti diumumkan Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, dalam pertemuan dengan pemimpin BN Sarawak di sini, semalam. 

Beliau yang juga Menteri Perumahan Sarawak berkata, Najib mahu semu wakil rakyat di negeri ini terutama di kawasan yang ditenggelami banjir baru-baru ini, terus turun padang dan mengumpulkan pelbagai maklumat perlu agar tidak ada mangsa banjir yang tercicir dari senarai penerima bantuan.
"Wakil rakyat BN juga diminta supaya sedar dengan perubahan dan budaya politik di negara ini sekarang serta tidak mudah terpengaruh dengan sebarang janji manis pihak yang mempunya kepentingan peribadi dalam perjuangan politik mereka," katanya ketika ditemui selepas majlis perjumpaan berkenaan. 

Timbalan Setiausaha Agung Parti Rakyat Bersatu Sarawak (SUPP), Datuk Seri Wong Soon Koh, berkata Najib mengajak semua parti komponen BN supaya terus bekerjasama rapat dengannya untuk merealisasikan semua projek pembangunan yang dirancang sebelum ini.

berita harian 13 Feb 2009
Posted by tajau singa raja

1 comments:

INDU DARA RUMAH PANJAI said...

AMAT NYAK KESINDAP LEMAI PATUT AMAT DIBER BANTU SIDA KE TASAH JAMAH BAH NYA. DI MENUA P214 SELANGAU BALAT AMAT PENUSAH BAH TU NYADI DALAM BULAN NYIN KEMARI. SIDA SIGI PATUT DIBERI TULUNG. AMBIS MAGANG UMAI LABAN BAH

February 13, 2009 at 3:18 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger templates