Thursday, March 12, 2009 at 6:49 PM |  


Pilihan raya kecil Batang Ai akan menyaksikan pertembungan PKR dengan BN(PRS) masyarakat Batang Ai sepatutnya sudah dari awal menilai parti yang mana membawa keharmonian kepada kehidupan penduduk Batang Ai.
Kita tidak perlu parti luar Sarawak seperti PKR untuk membantu kita dalam semua perihal. Kepimpinan negeri sudah memadai untuk melihat dan membawa kita kepada arus pembangunan.
Oleh yang demikian, pengundi Batang Ai jangan mudah terpedaya dengan gula-gula yang ditabur di kaki lima oleh pembangkang dan liur basi yang keluar dari mulut setiap kakitangan PKR Batang Ai yang sudah kita kenal asal usul dan kehidupan mereka sentiasa lepak dikedai kopi manakala isteri dibiarkan bekerja untuk menyara mereka.
Cakap politik yang tak pandai habis dari pagi ke petang, itulah gaya, stail, rupa mereka kakitangan PKR Batang Ai. Tentangan dari mereka tetap kita sahut dan akan bermatian untuk pastikan BN tetap akan memiliki Batang Ai.
Posted by tajau singa raja

1 comments:

miaq_kpg said...

ape crite ni bro
knp kita di swk ni masih ada yg tak tau menilai pemimpin yg jujur.pasal taib x payah cite la pasal kejujuranya,smue tahu bgmana dia bolot semua yg ada kat swk ni
ni nak bagi tau bakal pm kite.apa bro tak rasa brsalah ke menyokong si bijan ni yg trang2 blh dikaitkan dgn amoi mongol tu.
ala bro takan tak nak berubah bro kita kat swk ni je yg masih sokong bn tpi kat sana tu bn ni dah nak mampos laaaa

March 12, 2009 at 10:09 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger templates