Thursday, April 16, 2009 at 8:48 AM | 0 comments  
Bariasn Kabinet baru di bawah kepimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak
Posted by tajau singa raja


mALCOM mUSSEN lAMOH (tengah) AHLI DEWAN UNDANGAN NEGERI BAGI N.29 BATANG AI yang baru.
Dalam pertandingan satu lawan satu di DUN Batang Air, calon BN, Malcom Mussen Lamoh menewaskan calon PKR, Jawah Gerang dengan majoriti 1,854 undi, lebih besar berbanding majoriti 806 undi yang diperoleh BN di kerusi itu pada pilihan raya negeri 2006.
Mussen, 49, muka baru yang juga bekas jurutera Jabatan Pertanian Sarawak, memperoleh 3,907 undi, manakala Jawah , 55, bekas Ahli Parlimen Lubok Antu selama lima penggal, mendapat 2,053 undi.
Posted by tajau singa raja
BN menang di Batang Ai
Gambar Kiri Malcom Mussen Lamoh diraikan oleh Dato' Sri Dr. James dan Datuk Amar HJ Abang Zohari
BN 3,907
PKR 2,053
Majoriti 1,854

Masyarakat Batang Ai sekali lagi menunjukkan kematangan dengan memilih BN sebagai pengemudi mereka untuk DUN Batang Ai sekali lagi.
PKR yang cuba melakukan satu kejutan di Batang Ai akhirnya terkejut dengan keputusan walaupun mempertaruhkan bekas APAR Lubok Antu Jawah Gerang. Jawah yang pada mulanya sangat yakin boleh memberi nafas baru kepada PKR Sarawak akhirnya tersungkur di Laman Sendiri. Strategi kempen dengan menakutkan masyarakat dan menyatakan masyarakat terhutang budi kepadanya sewaktu masa dahulu tidak menjadi malah lebih banyak memakan diri sendiri.
Apa yang pasti Tubai Kara sudah mula hilang bisa kerana telah ditawar oleh air empangan sakti BN, kuncit beragum akan bersedih mungkin akan beralih arah siapa tahu Batang Ai menjadi saksi kekecewaan Kuncit Beragum, Insaflah wahai pengikut dan penyokong MATA HANTU anda semua tak sampai kemana pun.....
HIDUP BN !!!!!!!!!!!!
Posted by tajau singa raja
Saturday, April 4, 2009 at 11:29 PM | 0 comments  
Batang Ai, Masyarakat dijangka akan terus memberikan sokongan kepada BN berdasarkan rekod bukan bermaksud untuk mendabik dada. Tetapi masyarakat Batang Ai sudah pasti akan menilai, memikir, mengenang kembali reputasi BN terutama kepada masyarakat Batang Ai sepanjang era pemerintahan BN di Batang Ai.
Oleh itu, masyarakat Batang Ai diseru untuk bangkit untuk mempastikan kemenangan kepada BN. Jangan sia-siakan peluang ini, masih banyak yang dapat dilakukan oleh BN kepada Batang Ai. Jangan Silap NYAH PKR,PR atau apa-apa RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

HIDUP BN!!!!!!!!!!!!
Posted by tajau singa raja
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger templates