Thursday, July 23, 2009 at 2:47 PM |  


Rumah Naga Ak Tagee, Rassau Lubok Antu, Yang Berhormat Tn. William Nyallau dan Dr. Jhonichal Rayong dilihat oleh masyarakat sekitar Daerah mengundi Sayat melakukan perasmian Projek Sistem Perparitan konkrit semasa Majlis Pemimpin Bersama Rakyat anjuran JASA Bhg Sri Aman.
Harapan masyarakat agar konsep turun padang ini diteruskan pada masa akan datang ini kerana konsep turun padang ini akan mengurangkan jurang diantara masyarakat dan YB kawasan. Dalam masa yang sama mereka boleh berinteraksi dengan cara terbuka dan perbincangan dapat dilakukan dengan lebih informal. Inilah yang dikehendaki oleh rakyat YB mesra dan senang dibawa berbincang. Dasar keterbukaan YB dalam menyelami hati masyarakat mampu menjadikan sebarang permasalahan yang dihadapi masyarakat diselesaikan dengan cara diplomatik, inilah konsep 1Malaysia Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan oleh semua wakil rakyat BN.
Posted by tajau singa raja

1 comments:

YANG GAMBI said...

Salam,

Tahniah YB kawasan yang prihatin dengan rakyat......

JASA tetap releven dengan tugas yang diamanahkan kerajaan UMNO-BN.

July 23, 2009 at 6:28 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger templates