Ketika NGO menyerang Pulau Pinang dengan kekuatan 1500 orang, di Ipoh, 7000 orang anak-anak muda bekas PKR 'menyerang' bandaraya tersebut untuk memberitahu Lim Kit Siang dan DAP Perak serta Pakatan Rakyat bahawa anak-anak muda sanggup bergabung dan turun ke jalan raya berhadapan dengan Perhimpunan HARAM dengan sebarang kemungkinan.


Mat Sabu dan para pemimpin Pakatan Rakyat begitu yakin, anak-anak muda menyebelahi mereka. Dan sebagai tindak balas, 7000 orang anak muda membanjiri Bandaraya Ipoh untuk menunjukkan apa yang dikatakan oleh Mat Sabu sebenarnya hanyalah angan-angannya sendiri!!!


7000 orang anak muda yang bermotosikal itu hanya merupakan sebahagian yang 'terlepas' masuk ke Bandaraya Ipoh kerana polis telah membuat sekatan di lima tempat. Kalau semuanya dilepaskan, besar kemungkinan IPOH akan bermandikan baju hitam dan baju merah.


Tiada sebarang perancangan yang dibuat untuk mengumpulkan 7000 orang anak muda tersebut seperti BERSIH 2.0 yang telah dirancang berbulan-bulan, bahkan bertahun-tahun... 7000 orang tersebut hanyalah anak-anak muda yang sedang berang dengan Perhimpunan HARAM!!!


Antara yang turut hadir dalam perarakan tersebut adalah RAHIMI OSMAN, pegawai khas Anwar Ibrahim!!!


AYUHHHHH ANAK MUDA!!! TUNJUKKAN KEPADA MAT SABU DAN PAKATAN RAKYAT, KITA SEMUA SANGGUP BERMANDI DARAH UNTUK NEGARA!!!


yesssssss !!!!!!!!!!! jangan sertai dan terjebak mainan politik jalanan pembangkang wahai anak muda kitalah pewaris negara selamatkan Malaysia negara kita dari pengkhianat


Posted by tajau singa raja

0 comments:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger templates