Pengumuman Pengunduran Pak Lah pada Mac 2009 menunjukkan plan peralihan kuasa memang akan berlaku dan sedang dalam proses ke arah tersebut. Dalam masa yang sama beliau menyatakan hasrat untuk tidak mengekalkan jawatan presiden UMNO pada pertandingan parti Mac tahun 2009.
Penyatuan semula UMNO dengan keterbukaan dalam pemilihan MT pada Mac akan datang amat dituntut oleh semua pihak untuk kesejahteraan UMNO.
Bakal PM Malaysia yang baru Datuk Seri Najib diharap agar dapat mengembalikan sokongan masyarakat Malaysia kepada BN dan semua parti komponen di seluruh Malaysia tidak terkecuali negeri SARAWAK dan SABAH di harap plan peralihan kuasa turut memberi manafaat kepada masyarakat SARAWAK dan SABAH yang mana masih haus kepada arus pembangunan dan kemudahan asas yang utama seperti dihubungkan dengan jalan raya sempurna, elektrik 24 jam dan bekalan air bersih... walaupun sedar ia memakan masa yang agak lama tapi diharap dipercepatkanlah.....
Posted by tajau singa raja

1 comments:

Zaidil Ripin said...

Bro...
I setuju dengan pandangan u.. Politik pembangunan itu seharusnya seimbang dan bukanya memfokus kepada kawasan yang berkenaan sahaja.

October 14, 2008 at 9:50 AM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger templates