Tuesday, November 25, 2008 at 2:16 PM |  
BETONG 24 Nov. - Kira-kira 16,000 peserta skim kelapa sawit Lembaga Penyatuan dan Pemulihan Tanah Sarawak (Salcra) akan menikmati dividen berjumlah RM50 juta daripada lembaga tersebut pada tahun ini.
Timbalan Ketua Menteri Sarawak, Tan Sri Alfred Jabu Numpang berkata, pembayaran dividen kepada peserta akan dibuat pada Januari sehingga Julai tahun hadapan.
''Sejak bayaran pertama, Salcra telah membayar dividen berjumlah RM293 juta kepada peserta skim kelapa sawit termasuk pada tahun ini," katanya.
Beliau berkata demikian ketika berucap pada Majlis Merarau Gereja St. Mark Nanga, Peka, Paku Spaoh di Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) St. Augustine di sini semalam.
Jabu yang juga Pengerusi Salcra memberitahu, lembaga tersebut telah bersetuju untuk memperuntukkan RM250,000 bagi disalurkan kepada beberapa badan kebajikan di negeri ini sebagai sebahagian daripada tanggungjawab sosial.
utusan malaysia 25 Nov 2008
Posted by tajau singa raja

0 comments:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger templates